Zondag 23 november is de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Zoals gebruikelijk herdenken we hen die ons in het afgelopen jaar ontvallen zijn. We leven mee met de naasten die met het verdriet om de lege plaats verder moeten gaan. Vanuit het pastoraal team zullen Els en Ineke dit keer aanwezig zijn. Zij leveren een bijdrage aan de dienst, door samen met ds. Cluistra hun namen te noemen, en zo onze dierbaren te gedenken in het midden van de gemeente. De families en contactpersonen hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen.
De families en contactpersonen zijn na de dienst van harte uitgenodigd om na de dienst samen koffie te drinken in het kerkelijk centrum.